Wyobraź sobie sytuację - w twojej łazience deska przestała wolno opadać, z baterii cieknie woda do umywalki, a w kabinie prysznicowej urwał się uchwyt. W zasadzie przycisk spłukujący w stelażu WC też nie zacinał się tak, gdy był nowy, a przecież minęło dopiero parę lat. Jak by tego było mało - uszkodziłaś lustro zrzucając je podczas czyszczenia i tego już pewnie nie obejmuje żadna gwarancja - w końcu to twoja nieuwaga. Przypominasz sobie, że któryś z tych elementów wyposażenia, a może nawet każdy z nich, został zakupiony przez Łazienkovsky.pl z dodatkową, 5-letnią gwarancją. Czego możesz oczekiwać po zgłoszeniu reklamacji?
Przede wszystkim nie musisz składać reklamacji u producentów, zastanawiać się nad każdym polem formularza, znać kodów towaru i ich specjalistycznych nazw, ani nawet szukać tych formularzy. Po zgłoszeniu kłopotów z produktami otrzymasz informacje, które mogą pomóc uporać się we własnym zakresie z drobnymi naprawami, a przy grubszych usterkach zostanie powiadomiony serwis, który skontaktuje się w celu podjęcia próby naprawy. W przypadku uszkodzenia towaru niewłaściwym użytkowaniem lub odrzucenia reklamacji przez producenta - nie musisz martwić się poszukiwaniem części zamiennych i ich dopasowania. Nasz zespół znajdzie odpowiednie komponenty i w najniższych możliwych cenach sprowadzi je na Państwa adres.
Co z rozbitym lustrem? Wcale nie musi oznaczać siedmiu lat nieszczęścia. Jeśli zostało zakupione u nas i z jakiegoś powodu zastąpić musi je identyczne lustro - otrzymasz je w ramach gwarancji w znacznie niższej - hurtowej cenie (to oczywiście tyczy się każdego towaru, nie tylko luster).
Zakupy w łazienkovsky.pl zwykle poprzedzają pytania, porady, przez co 98% produktów zostaje z klientami bez konieczności zwrotu lub wymiany, ale nawet na nieprzemyślany zakup, którego nie można zwrócić mamy sposób.
Dysponujemy dużymi grupami dyskusyjnymi i sporymi zasięgami w mediach społecznościowych, co chętnie wykorzystujemy w ramach pomocy w odsprzedaniu pomyłkowo zakupionych produktów.